Nur Asi

Nur Asi
@Asmin_sym65
Çok okuyan mı çok gezen mi?
Yıllarca tartışılan o soru: Çok okuyan mı daha bilgilidir çok gezen mi? Bana göre bilmek, sadece okumakla ya da sadece gezmekle tamamlanmaz. Çok okuyan, dünyayı anlamayı öğrenir; çok gezen ise onu hissetmeyi. Ama asıl fark, okuduğunu hayata katabilen ve gezdiğini anlamlandırabilen kişidedir. Çünkü bilgi, ne yalnızca sayfalarda ne de sadece yollarda. Gerçek bilgi, ikisinin birleştiği yerde ortaya çıkar. Benim düşüncem bu yönde. Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz sevgili okurlar? Yorumlarda buluşalım. 🙏🏻
1000Kitap
Nur Asi
Çok okuyan bana göre
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evlilik...?
Arkadaşlar günün sorusu : "Evlenmeyi murad etmek" ve "bu hususta elleri açıp istekte bulunmak" dünyalık mıdır, yoksa ahiretlik midir? Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Duygu ve Düşünce
Nur Asi isimli okura yanıt verildi
Nur Asi
Çünkü Allah onların dünya ya göndereceklerini önceden bildirmişti onlara yasak ağacıda imtihan olarak verdi Allah isteseydi imtihandan geçirirdi.
Evlilik...?
Arkadaşlar günün sorusu : "Evlenmeyi murad etmek" ve "bu hususta elleri açıp istekte bulunmak" dünyalık mıdır, yoksa ahiretlik midir? Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Duygu ve Düşünce
Nur Asi
Rabb'imiz hz ademi topraktan yaratırken onu eşini de kendisinden yaratı dünyada ona hayat arkadaşı olsun diye o yüzden ben dünyalık diyorum.