İ

İ
@Asparagusss
Haklı ve nazik olmak arasında kaldığın zaman nazik olmayı seç.
Reklam
Ağlamaklıyım..
Ağlasam sesimi duyar mısınız? Dokunabilir misiniz? Gözyaşlarıma ellerinizle.
Ama ben çoğu zaman ağlıyordum, ona uyuyorum diyordum.
Gerçekte kavuşamıyoruz bari rüyalarda kavuşalım.
Reklam