İ

İ
@Asparagusss
Ağlasam sesimi duyar mısınız? Dokunabilir misiniz? Gözyaşlarıma ellerinizle.
Reklam
Ama ben çoğu zaman ağlıyordum, ona uyuyorum diyordum.
Gerçekte kavuşamıyoruz bari rüyalarda kavuşalım.
Çok uyuyorum evet belki rüyamda seni görürüm diye.