mel

mel
@Astra0
Güvenemiyorum, iyi niyetiniz bile kötü.
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onu kırmış olmalı yaşamında birisi. Dinledikçe susması, Düşündükçe susması. Tek başına iki kişi olmuş, Kendisiyle gölgesi.
Yarin öleceğimizi bilsek tüm kırgınlıkları unuturuz. Ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi kırıcı ve gururluyuz.
Stephen King 22/11/63
-Gerçekten sessiz biri misinizdir? Gülümsedi. +Kimin dinlediğinde bağlı.
Sefïller
"En çokta yağmur yağdığında seviyorum bu şehri. Herkesin yüzü ıslak, başı öne eğik sanki herkes suçunu kabullenmiş gibi."