📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın Keşke yalnızlığımla paylaştığımı seninle paylaşsaydım Keşke senin adın yalnızlık olsaydı Ve ben hep yalnız kalsaydım
Benim “olsun”larım vardı,onun “olmaz”ları…Benim “hadi”lerim vardı,onun” dur bi sabretl”leri…Tempomuz farklıydı.Ben hayatı zamanı kalmamış gibi panikle yaşardım,o ise sanki sonsuzmuş gibi erteleyerek