asuka

Winter & Adrian
10/10
·336 syf.··
2025 2. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 09 Ağustos 2025 11:37
Kitap gerçekten çok güzel. O kadar merak ettiriyor ki kendini, asla böyle birşey beklemiyordum. Yazarı da ilk defa okudum çok sevdim anlatım tarzını. Akıp gidiyor. Sadece düz bir dark romance değil. Olaylar, hikayeler var. Diğer okuduklarımdan gerçekten çok farklı. Dark romance seviyorsanız bi de bu haliyle denemeniz lazım bence. Sonu yüzünden hemen diğer kitaba geçiyorumm.
Yalanın YeminiRina Kent · Ren Kitap · 20231,570 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

asuka

, bir kitap okudu
10/10
·336 syf.··
33 saatte okudu
·
2025 2. kitabı
Rina Kent
7/10 · 1.570 okunma
"Beni buraya getirdin ve hayatımdan kopardın." "Düzeltme; Seni o hayattan kurtardım."
Alıntı
"Beni reddedemezdin, Winter. Sen hiç kimsesin. Kimsenin dönüp ikinci kez bakmadan üstüne bastığı bir haşeratsın."
Sayfa 55 - Adrian·Kitabı okudu
Alıntı

asuka

, bir kitap okudu
8/10
·496 syf.·
4 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Somme Sketcher
7.1/10 · 711 okunma