Kitap gerçekten çok güzel. O kadar merak ettiriyor ki kendini, asla böyle birşey beklemiyordum. Yazarı da ilk defa okudum çok sevdim anlatım tarzını. Akıp gidiyor. Sadece düz bir dark romance değil. Olaylar, hikayeler var. Diğer okuduklarımdan gerçekten çok farklı. Dark romance seviyorsanız bi de bu haliyle denemeniz lazım bence. Sonu yüzünden hemen diğer kitaba geçiyorumm.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!