Nina’yı çok sevdimm. Enerjik çok tatlı, eğlenceli bi ana karakterimiz var. Erkek karakterimizi de sevdim. Kendi kusurları yüzünden bırakılma korkusu çeken bi Pakhan. Bence ince ve kibardı Nina’ya karşı. Ben başlamadan önce kaba saba bişey okuyacağımı sanıyodum ama öyle değildi. Smut da dozunda yazılmıştı. Zoraki evlilikle başlayan biraz klişelerle birlikte yürüyen ama yazım dili ve başrollerle keyif veren okutan bi kitaptı. Bi günde bitiriliyor çıtır çerez. Okuyabilirsiniz.