Kitap bi içimlik su gibiydi…
Okurken hiç sıkılmadım. İlk defa kasaba hikayesi okudum ve çok beğendim. Grace ve Jackson’ı her yönden okumak zevkliydi. Aralarındaki diyalogları çook tatlıydı. Birbirlerini tanırken aslında kendileriyle de ilk defa tanıştılar. Sürekli destek oldular. İkisi de o kadar nazik tatlı karakterlerdi ki çok keyif aldım. Sayfaları nası geçtiğimi bile hatırlamıyorum. Yazarı ilk defa okudum akıcı ve kendini okutturan bi dili var bence. Öneririmm.
Yüz KarasıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 20243,340 okunma