Bence seriye devam ettikçe beğeniliyor ama benim ruhum daraldı açıkçası. Zaten uzun bi sürede bitirdim. Hiç okuyasım gelmiyordu bitsin diye okudum. 4. Kitaba da devam edeceğimi düşünmüyorum Maya ve Fetih sahneleri bile kurtarmadı hep aynı şeylerin yaşanmasından sıkıldım bi olay oluyor Maya koşmaya başlıyor her olayda Maya koşup bi yerlere gitti yağmur hiç dinmedi zaten ng nin ilk serisiymiş eğer ortaokul zamanımda okusam çok severdim ama şuan bana keyif vermedi başkasının zevkine uyabilir. Maya’nın çektiği acıları okuyorsunuz. Fantastik anlamda çok bişey beklemeyin duygular ön planda tabi bana çok geçmedi ama bu şekilde.