O zamanlar doğa insan oğlunun olduğu anda duruyor,adeta bir canavar gibi ensesine biniyor, kendini asla unutturmuyordu.Evrenin her köşesi tanrılarla dolu gibiydi.İnsanlık tarihinin başlangıç noktası budur işte.
Evliliğin demiştim, söylemiştimler ve karşılanamayan beklentilerden örülü bir fasit daire olduğunu anlayıp kabul edemeyecek kadar kendi öfkesiyle doluydu.