“ yanılıyorsun, orman sakin ve dostanedir. Denizin sağı solu belli olmaz. Bir de dağın. Ama ormanın sağı solu bellidir ve başka her yerden daha az kafa karıştırır. Denize doğaya ve insana hiçbir şekilde güvenilmezken, yaşamını ormanın ellerine hiç tereddütsüz birakabilirsin çünkü orman dinler ve anlar. Orman yıkmaz yeniden kurar ve her şeyin büyümesine izin verir.”