Eskilerin dünyası mutevazilik üzerine, Bizim dünyamız gösteriş üzerine kurulmuş..
Büyüklerimiz vardı, yeni telefon aldıklarında zil sesini kısıp öyle kullanırlardı akraba içinde,
Yeni bir araç, araba aldığında çekinerek binerlerdi, köyde, pazarda.
Yemek sofrasının resmini değil, yemeği paylaşırlardı.
Hele ev, arsa hiç muhabbet olmazdı toplum içinde.
Bu dünyaya cebimizden, kasamızdan, cüzdanımızdan bakmayı artık bırakalım..