Esra1234

@Aswad_four·
·
sabitlendi
Edebimle karakterimle sınırlılıklarımla varoluşumla ve kendime olan saygımla dik durarım hep. Çünkü benim benliğim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acıyı hissediyorsun tek başına. Bazen Kendi kendine bile ilaç olamıyorsun.
Var bir hayalimiz.
Bir kitapta okusaydım oturur ağlardım Harry. Oysa bunlar benim başıma geldi ve her şey bana öyle inanılmaz geliyor ki bir damla gözyaşı akmıyor. ki bir damla gözyagum akmiyor.