Kalbimiz bizim evimiz. En güzel şarkılar onun içinde çalıyor hâlâ. Oradan uzatıyor annemiz bir tabak yemeği bize, komşuya götürelim diye. Yediğimizi, giydiğimizi paylaşmayı marifet bellemiyoruz orada. Mahcup oluyoruz. İyi halimizi kimsenin gözüne sokup bununla gurur duymuyoruz
Popüler olmak için benliğimden uzaklaşmak bana yakışmaz. İnsanlığıma, eşref-i mahlukat oluşuma, ümmetliğime yakışmaz. Hem hiçbir aslan, kuzular ot yiyor diye ot yemez. Kendime dönmeli ve benden olmayanı reddetmeliyim...