Kabz hali, bast haline ulaşmak için geçilmesi gereken mecburi bir 'eşik' midir; yoksa kalbin bu daralması da aslında başlı başına bir 'lütuf' mudur? Bu iki halin arasındaki o ince sızıyı nasıl bir teselli ile kucaklamalıyız?
Yırtılıp atılmaz tarih sepete!
Birlik oldu camide ve cephede;
Kore'de, Kıbrıs'ta, Kocatepe'de
Kardeşiz, tek vücut, tek bir milletiz.
Abdurrahim Karakoç
#ÇanakkaleGeçilmez
#18MartÇanakkaleZaferi