Atabey

Atabey
@Atabey05
حسبنا الله والنائب نيميل Allah bize yeter, O ne güzel vekildir
Teşekkür ederim sabrınla, aşkınla,sevginle, merhametinle beni bu kadar güzel sevdiğin için Sen özlenecek en güzel şeysin
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutluluğun resmi çok az kişide bulunur. Öyle herkes görmez......
Sadece hamallar mı yük taşır sanırsın? Bir de görünmeyen yükleri taşıyanlar vardır. Kiminin elindedir o yükler, kiminin gönlünde..
Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyul azim"
Sensizlik tatsız ,tuzsuz bir yemeğe benziyor ölmemek için mecburen yenen, sensiZ tadım Yok mecburen yaşıyoruz işte...