Ellerini bırakmak istemedim,
ama tutmak için de erken belki.
Daha birbirimizi yeni tanıyoruz,
adı konmamış bir yerdeyiz sanki.
Aşk olur mu, olmaz mı bilmiyorum,
hiç acelem de yok aslında.
Sadece seninle konuşurken
içim rahatlıyor farkında olmadan.
Mesafelisin biraz, güzel de duruyor bu hâlin,
ben de adımları yavaş atıyorum.
Belki bir şey olur, belki sadece sohbet kalır…
ama şimdilik seninle geçen zaman hoşuma gidiyor.