Atansaban5757

Atansaban5757
@Atansaban
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
Bu yaşına kadar ne yaptın deseler, Denedim derim... Hatta çoğu zaman, Başaramayacağımı bile bile denedim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kabul edilmeyen Duâ'larına da şükredeceğin gün gelir. ALLÂH senin neye ihtiyacın olduğunu en iyi bilendir..
“Bazen susarız, Çünkü derdimiz haklı olmak değil, Hakla olmak..”
Kimi, nimetle imtihân edilir. Tâ ki; #şükrünü yerine getirsin. Kimi de zorluklarla, belâlarla imtihân edilir. Tâ ki; #sabrını göstersin. « İmâm-ı Gazâlî Hz. (k.s) »
Geçici insanlar, kalıcı dersler verir.