Atansaban5757

Atansaban5757
@Atansaban
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
Duydum ki Takip Ediyorlarmış.. Söyleyin İyi Takip Etsinler Tekrarım yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidene Alsfalt Bile Dökeriz Maksat Rahat Yol Alsın....***~~~
... -"İyi insanları nasıl bulurum?" Dedim. Dedi ki: - İyi olanlar, Allah’ı arayan ve O’na yakın olanlardır. Sen Allah’a yakın olursan, onlar seni bulur. Elhamdülillah🤲
Kalbimden geçenleri anlatacak bir kelime bulamadığımda arkama yaslanıp, "Sen biliyorsun ya Rabbi." diyorum..
Uzakta olmak ayrılığa neden olmadığı gibi, Aynı yerde olmak da birlikteliğe yetmez... Bizim yolumuz gönül yoludur, Gönül de mekan istemez...