Atansaban5757

Atansaban5757
@Atansaban
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
Bazen sadece onun sende bıraktığı izleri özlersin, her şarkıda ayrı bir hatıra saklıdır sanki; istesen de silemezsin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mısralarda gizledim seni ben, Beni ben yapan en güzel varlık, Adı SEN...
Yazamıyor, çizemiyorum, Özlüyorum, Susuyorum, Elimden birşeyde gelmiyor, Biliyorum dünya fani, ne yapalım yani...
”Bazı kahveler uzaklara bakılarak içilir. Kahve kokusu hasret kokar bazen. Yudumunda bolca özlem. Telvesinde bolca gözyaşı vardır….”
Kalbiniz kaderiniz olsun kalbinize gore iyi insanlar la karsilasmak dilegi ile