Atansaban5757

Atansaban5757
@Atansaban
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
Bir kitapta okumuştum; "Cennet sevmeyi bilenlerindir." diyordu şair. Seviyorum diyenlerin çok, sevmeyi bilenlerin az olduğu şu zamanda Güzel sevenlere gelsin...💙🤗
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herşeye rağmen hayat devam ediyor. Umut etmekten vazgeçmeyin Huzurlu Mutlu Vakitler.. ☕
Bazı kızlar makyaj yapim derken, Filli boyanin sponsorluğunu yapıyor sanki :)
5 . Sınıfta babam teşekkür al bîlgisayarı yenileyeceğim dedi bende teşekkur getirdim gelip f5 e basıptı ve gitti ozamandan beri derslere küsûm😉😉😉😉
Onu sana bakerken, Yakalarsın ya hani o nasıl bir mutluluktur...