Atansaban5757

Atansaban5757
@Atansaban
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
Gülü gülene ver. Kalbini sevene ver. Sevmek güzel şeydir. Kıymet bilene ver.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
💕 "Şu göğüs kafesimi genişleten umudum varoldukça, güzel günlere olan inancım hiç bitmeyecek..." 💕💕💕
🌹 Sen daima güzel niyette bulun, çünkü temiz niyet seni( ALLAHA ) dost eder. 🌹🌹🌹
🌺 "Hayat" ;böyle bir "şeydi" işte, Kimileri; "Yokken" bile, .....Var Gibiydi...!! Kimileri; Elimizi "tutarken" bile, ....."YANIMIZ" da Değildi....!! 🌺🌿🌺
"Kırılgan bir köprüden sana doğru yürüyorum. Sana ulaşamazsam, sesim ve kelimelerim sana değmezse ve sen bana bir daha dokunamazsan, işte o zaman, korkarım sonsuz ve sensiz bir boşluğu yapayalnız düşleyeceğim. Beni tut, beni her şeye rağmen tut.