Ya rabbi, beni sen var ettin. Varlığımı senin sayende sürdürüyorum. Sen bana her şeyi veriyorsun. Verdiklerinin ve iyiliklerinin sayısı, bilemeyeceğim kadar çok. Ama bunların karşısında ben sana yeterince kulluk yapamıyorum. Ben çok günahkar ve isyankar Bir kulunum. Aslında yanına varmaya da utanıyorum. Yanına gelecek yüzüm yok. Fakat senden başka gidecek bir yerim de yok. Kapına geldim, beni geri çevirme, yanında bana da bir yer ver ve beni bağışla...