İnsan duygularını kendi içinde sakladığı da hem bir o kadar anlamlı oluyor,hem de bir o kadar uzun süre yaşatıyor. O yüzden bende artık duygularımı yalnızca içimde saklıyor ve içimde yaşıyorum. Seviyorsan iki kişilik seviyor. yaşıyorsam içimde iki kişilik yaşıyorum....