Novaa.

Siz hangi şehri dinliyorsunuz?
Adana'yı dinliyorum gözlerim kapalı 🙈😀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendine gel.
Gecemiz iyi olsun...
Emek verince güzelleşir her şey. ☺️
Bugünü yaşayalım.. Günaydıınn :))
Bugünü hep kaçırıyoruz, çünkü dünü düşünüp yarını bekliyoruz.
Alıntı
Bir kez acıttı ama ikincisi koymaz...
Müzik