Eğer ilerleme kaydetmek istiyorsan, "dışarı çıkmak" zorundaydın. "Dışarı çıkmak" tehlikeli, çok tehlikeliydi ama yapılması gerekiyordu; başka yolu yoktu...
Toplu tapma fikri, Bay tanrı ile kişisel sohbetlerine ters düşüyordu. Kiliseye bay Tanrı ile görüşmek için gitmek ise son derece saçmaydı. Sonuçta, eğerTanrı her yerde değilse herhangi bir yerde de olamazdı