Saatlerdir seni bir dakika görebilmek için bekliyorum birsey oldu diye korktum ama şükür olmamış iyisin cancazım bunu belki hiç okumayacak sin ama yazmak istedim
Sevgili zorlukları olumsuzlukları arkamizda biraksak yan yana can cana olsak sarsak sarmalasak sakınsak birbirimizi kısaca bir olup mutlu olsak olmaz mı?