avckad34

avckad34
@Avckad34
Birçok şey olmadan yaşamayı öğrendim . Çok şeyimiz olursa, bu maddi dünyaya aşırı bağlanır ve manevi değerleri unutursunuz. Manevi yoksulluğu beslemelisiniz.
Reklam
Gazetelere konu olmayan insanlardık biz. Baskı kenarlarındaki beyaz boş alanlarda yaşıyorduk. Bu bize daha çok özgürlük veriyordu.
Canlıyım ben, yaşıyorum, nefes alıyorum, elimi açarak güneş ışıklarına doğru uzatıyorum.
Kimileri umutsuzdu, zayıflamak için kendilerini açlığa mahkum ettiler ya da silikonla şişirdiler göğüslerini, burunlarını kestirip biçtirdiler. Şu insanoğlunun sefaletini bir düşün.
Acı insanda iz bırakır, ama görülmeyecek kadar derinde.