Kitabı yaklaşık 3 saatte bitirdim. Yazarın sürekli zaman atlaması yapması her açıdan hoşuma gitmedi. Hoşuma gittiği kısımlarda ise merak uyandırdı. Birçok şeye cevap alabileceğim bir son beklerdim ama kitap bittiğinde bitmiş olduğunu tam anlayamadım. Kısaca hayat hikayesi anlatılmış. Sanırım beklentimi yüksek tutmuşum. Genel olarak güzeldi ama iyi ki okudum dedirtmedi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!