Zeze'nin yediği dayaklar, hayal dünyası, portekizli, şarkı söylediği adam, kardeşleriyle yaşadığı diyologlar, daha küçücük yaşta büyük dertler edinmesi ve unutulmaz mektup... Kitap her türlü 10/10. Hayatınızda okumazsanız pişman olursunuz dediğim kitaplardan. Çok duygusaldı. Kitap beni kendi dünyasına çekti ve kitabı bir nefeste bitti resmen.