Sonuçta ölüm var ister inan ister inanma.
Düşünsene bir süç işliyorsun mahkeye cıkartıyorlar.
Sonuçta habis edileceksin mahkemeye cıkma sebebi.
Sadece cezanın azlığı veya çoklugu tartışılıyor.
Bu dünya böyleyken ölünce kurtulacagımızı sanmak ahmaklık değilmi.