Keşke kaçabilsem.Bildiğim, bana ait olan , sevdiğim şeylerden kaçabilsem.Keşke gidebilsem burası olmayan herhangi bir yere.Bu yüzleri,bu alışkanlıkları ,bu günleri görmek istemiyorum artık.Başka biri olmalı, hücrelerime sinmiş bu rol yapma saplantısının yorgunluğunu üstümden atmalıyım.Deniz kenarında bir kulübe, hatta dağların sarp eteklerinde bir mağara yeter bana. Ne yazık ki istemekle olmuyor.