Sena

Keşke kaçabilsem.Bildiğim, bana ait olan , sevdiğim şeylerden kaçabilsem.Keşke gidebilsem burası olmayan herhangi bir yere.Bu yüzleri,bu alışkanlıkları ,bu günleri görmek istemiyorum artık.Başka biri olmalı, hücrelerime sinmiş bu rol yapma saplantısının yorgunluğunu üstümden atmalıyım.Deniz kenarında bir kulübe, hatta dağların sarp eteklerinde bir mağara yeter bana. Ne yazık ki istemekle olmuyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonra yavaş yavaş mantığım değişti.Hatta dünyaya bakışım, eşyayı görüşüm, insanları anlayışım değişti.Vâkıa bunlar bir günde olmadı.Hatta çok güçlükle ve adım adım oldu.Bana rağmen zor da olsa oldu...
Güneşin ateşinden çok suyun özlemi yakar çölü...
Bir toplantıda Platon'a sorarlar: "İnsanlarda gözlemlediğiniz ve sizi en çok şaşırtan davranışlar nelerdir?" Platon cevabını şöyle sıralar: "Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler, sonra çocukluklarını özlerler.Para kazanmak için sağlıklarını yitirirler, ardından sağlıklarını geri almak için para öderler. Yarından endişe ederken bugünü unuturlar, dolayısıyla ne bugünü ne de yarını yaşarlar. Böylece hiç ölmeyecekmiş gibi yaşarlar ancak hiç yaşamamış gibi ölürler..."
Hayat ve İnsan
Bu yaşıma gelene kadar öğrendiğim en muazzam şey, tepkisiz kalabilmek. İnanılmaz kırılmış, şaşırmış ya da üzülmüş olsam bile, herkesin her şeyi yapabileceğini kabullenmek... -Frida Kahlo