Aya

“Que des bouches de fièvre implorent encore le ciel..”
Acaba bu alaydan çekinmeyecek kadar bu gibi hitaplar alışık mı? Çünkü yüzünde ne hayret ne hiddet ne da memnuniyet ifade eden bir mânâ var.
Sayfa 48·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Fakat ihtiyar, miskin,yorulmuş insanlar gibi istirahati ölümde aramak ne kadar gülünç ve ne kadar iğrenç bir şeydi .
Sayfa 44·Kitabı okudu
Roman-Edebiyat
Her bir kaderinin, her bir başarısızlığının karşısında ilk duyduğu şey sonsuz bir çaresizlik ve cesaretsizlik olurdu..
Sayfa 43·Kitabı okudu
1000Kitap
“Fakat ölüm...” “Ölüm diyorsunuz... Ben de ölüyüm. Yalnız o beni öyle kurnazlıkla öldürdü ki..”
1000Kitap
“Yaptığına öyle pişman ki...” “Yalan! O, yaptığına pişman değildir. Ölmeden evvel beni ne kadar harap ettiğini görmek istiyor. Rahat ölmek için..”
Sayfa 9·Kitabı okudu
1K
Reklam