Halkımız içinde genç yaşta kimse yok, en kısa çoçukluk bizde yaşanıyor. Çoçuklukların özel bir özgürlüğe,özel bir korumaya ihtiyacı olduğuna dair talepler sürekli dile getiriliyor; birazcık yaramazlık yapsınlar,biraz oyun oynasınlar,biraz sorumsuz olsunlar diye.onlara bunu yapma hakkı veriliyor.