Ayça Çakmak

Ayça Çakmak
@Ayca0233
"İnsan sevdiği için sever .Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur ."
Reklam
"İnsan sevince ,"diye düşündü ,"nesneler daha çok anlam kazanıyor."
Aşk ,sevilen nesnenin yanında bulunmayı zorunlu kılıyordu .
...hayat ,yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Her zaman şimdide yaşamayı başarabilir sen mutlu bir insan olursun
Reklam