Belki de okuduğum en güzel kitaplardan biriydi, keşke seri olduğunu bilseydim ilk olarak sonuncu kitabı okumazdım. Okurken hiç sıkılmadım, bazı yerlerinde çok şaşırdım, çok üzüldüm ve çok sevindim, anlatım şekli çok güzeldi hikayeyi ciddi anlamda yaşadım. Herkese mutlaka severek tavsiye edeceğim bir kitap...