Aycanemel

Aycanemel
Bu kaçıncı vedalaşmamız diye soracak olursan sonuncusu derim. Bu mektupların da sonuna geldik anlayacağın . Gezegenin bir yerlerinde olduğunu bilmek benim için her zaman güzel . Lütfen soluk mavi noktamızda kalmaya ve tadını çıkara çıkara yaşamaya devam et , ben öyle yapacağım.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi tutup da “ Beni çok üzüyorsun “ falan filan demeyeceğim.Üzülmek mesele değil çünkü ,üzüntülerler nasıl baş edeceğimi biliyorum. Ama bu kadar çok öfkeyi ne yapacağımı bir türlü bulamıyorum.
Sayfa 11 - İletişim·Kitabı okudu
“ Sarah , geçmişi unutup yeniden başlayalım. İkimiz de . Yoksa hiçbir yere varamayız. Sadece bu anı yaşayalım . Geçmişte ne oldu, yarın ne olacak, bunları düşünmekle neyi değiştirebiliriz ki? Hayata bir kere geliyoruz…
Sayfa 215·Kitabı okudu
Artık hiçbir şeye sevinmiyor, hiçbir şeye üzülmüyordu.
Sayfa 93·Kitabı okudu
İnsan , gözünü kapalı kapılara dikip , açık kapıları göremeyen bir varlıktır.
Sayfa 10 - Aile·Kitabı okudu