m

m
@Aydaraliyorum
Varsa bizden iyisi o da bizden birisi yawrum
Sarılmadık, sarılamadan bittik.
Öyle İçimden Geldi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olur da bir gün gelmeyi düşünürsen kalbim hâla evindir çekinme ❤️‍🩹🩹
Öyle İçimden Geldi..