Düş zamanındaydım.
Büyük bir dalga gördüm.
İnsanlara bu dalgadan bahsettim.
Bir gelgit dalgası değildi.
Ruhsal bir dalgaydı.
Bu yüzden ben,Düşzamanında da böyle olacağına inanıyorum.
Bizler düş görürken,Avustralya yeniden canlanacak.
Arıkuşundan bahsediyorum.Ve sevgiden.
Birbirimizi sevmeyi öğrenmeliyiz.
Gördünüz mü? Gerçekten de dünyanın başına gelecek olan bu.
Gelgit dalgalan olacak.Depremler olacak.
Bunlar yaklaşıyor,çünkü bu toprağı,Anamız olarak görmüyoruz.
Dengeyi ortadan kaldırdık ve yeniden kuramıyoruz .
Çalılara baktım,ve o ağaçlara;onlar canlı.
Ölü değiller,canlılar.
Ve sizin kendilerini kucaklamanızı istiyorlar.