📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitapta martımız kendini aşmaya çalışıyor. Öğrenme sürecindeki sancılar ele alınmış. Heves, çalışma, bir başarıp bir yenilme döngüsü, pes ediş ve bir umutla cennetini kurmak. Halbuki oraya vardığınızda hiç de öyle olmuyor oranın cennet olmadığını görüyorsunuz ama öğrenmenin hazzı artık sizi geri döndürmüyor. Yolunuza devam ediyorsunuz. Ta ki birileri size "Ama o farklı onun gibi nasıl olunur?" diyene kadar bu safha sizin geri dönüş safhanız oluyor çünkü cennetinizin de üstüne çıkıyorsunuz. Ne mutlu bu safhaya gelene. Yazarımız eserini çalışan herkes kendini aşabilir gibi bir görüşle yazmış. Ben pek buna katılmıyorum. Çalışmakla da bazı şeylere varamayabilirsiniz. Hikayeniz bembeyaz olup yok olmayla bitmeye bilir. Yoluna değer şeylerin izinde gitmeye kullanıyorum oyumu. Beklentisiz.
Böylelikle belki ayaklarınız yarı yolda kaldığında onlara kızmazsınız belki de böylelikle ufuk ayaklarınızın dibine gelir. O zaman onu beğenir misiniz orasınıda bilemem tabi.