Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
Bir eşikte yalnızlaşır Demek ki insan büyüdükçe
Reklam
Giymeyeceğim o ayakkabıyı Sindirella Yolundan çıkmış şeyleri böyle yoluna sokamam Ayağımın altındaki zemin kaygan Camdan bir ayakkabıyla düşersem eğer Paramparça olup kesecek bileklerimi
içime işleyen acıyı size değil bir suya bırakmayı öğrendim dal olmaktan vazgeçeli çok oldu bu yüzden ne bir ağacım var bana beden ne de çiçek açacak benden. ▪︎Birhan Keskin
Dilin yarasıdır belki, iki sözün bir anlamı paylaşamaması.
baş ucumda senin dağılan bir resmin asılı. şüphesiz büyüksün bu çivisini bilmeden çaktığım çerçeveden. ama lütfen, yastığıma eğil, saçlarıma üfle ve hepsini unutacağımı söyle.
Reklam