Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
@Ayekync·
·
sabitlendi
"Yaşamım benim en güzel şiirim"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...her şeye kendini alıştırıp ama yine de biraz ağlayıp biraz güldüğünde
Unutmak istemiyordum oysa Güzel kalan yaralar da vardır çünkü
Bir gün aynalarda bir başkasını değil kendimi gördüğüm an...
Bende bıraktığın belirleyici pençe izlerinin açıldığı ya da kapandığı yerde, senin yüzün var