Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne buralıyım sanki ne başka bir yer biliyorum Ve gitmekle yazgılıyım madem Neden kalmakla sınanıyorum Neden en çok kalmakla sınanır insan
Elini uzatsan dokunacakmış gibi değil! Kimse ve hiçbir şeyin yaklaşamadığı bir uzaklık hali bu Bu devamlı eksiliyormuş hissi dünyadan
Bir mezar olmuş bedenler aşka ve neşeye Üstünde zambaklar açmış ki onlar, Kahkahaya karşı kılıç kuşanmış gibidir
Korkunç bir acıdan yapılmıştır sıradan insanlar Ölü kuşların tüylerinde ruhları gezinir