Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
Ben her şey geçince İz kalacağına inandım Bu yüzden toparladım Bütün verdiklerimi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben karanlıkta kalınca Işığa inandım Çıkarıp alacağına Gömdü beni
Gözü kara kaşmer! Çekme yalnızlığı etimden, kan tutar seni.
O güzelim sükûtu ürküten ellerin Herkesten sakındığım kalbime Kazıdı kalıcı bir kahır