Herşey yarım ve eksik kaldı
Bir fırsatım olsa geriye dönmeye
Takatim kesilene kadar koşardım
Takatim bittiği yerde sürünerek giderdim
Ve O bu pişmanlığımı hiç bilmiyecek
Oysa , O, O , bitmesin diye çırpınırken
Ben ise Umursamadan tüm kötülükleri yaptım
Ve kaldım bir başıma yürek yangınlarımla
Pişmanlıklarımla!!!!