Ne kadar tezat düştüğüm durumlar olsada kitabı çok beğendim. Yazarın kitabın hiçbir noktasında suçlunun adını, suçunu, nasıl gözüktüğünü açıklamaması sizi o insanı insan olarak yargılamanıza zorluyor. Nitekim ben yazarın şuan aramızda olsa tekrar bu cezanın getirilmesini savunacak olduğunu düşünüyorum. Kendiside bir baba olarak küçük çocukların ne çektiklerini gördüğü zaman bence fikir ayrılığı yaşayacak.