Ayşe

Tanrı olmasaydı her şey mûbah olurdu.
Reklam
Bir Siverek acısı aslında sevdiğim Bir Mezopotarnyalı kederi Asur'un Ninova'nın kehaneti... Kalbim kül oldu Eski bir kütüphane yangınında Ben yandım.
Gerçeklikle biçbir bağınız yok. Hiçbir zaman acı çekmemişsiniz...
Neden sadece sevmek ya da nefret etmek zorundayız ki? Neden bu iki aşırı uca mecburuz? Arada bir yerde durmak o kadar mı zor?
bugün aslında dünün hesaplaşması