Ayşe

Adamın biri psikiyatriste gider ve der ki “doktor bey, kardeşim delirdi, kendini tavuk sanıyor.” doktor cevap verir: “neden akıl hastanesine yatırmıyorsun o zaman?” adam der ki “eh.. yatırırdım ama.. yumurtalarına ihtiyacım var.” evet, işte, kısacası, ilişkiler hakkında artık böyle düşünüyorum diyebilirim; dengesiz, çılgınca ve absürtler… ama gene de onlardan vazgeçemiyoruz, çünkü hepimizin yumurtalara ihtiyacı var!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir korkaktan cesaret beklemişliğim oldu.
yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor...
kalbimin çok kırıldığını unutamıyorum
Bunu affedersem, kendime olan saygımı kaybederim" vazgeçişi diye bir şey var