Ayşe Başol

Ayşe Başol
@AyseBasol5
Kitap okumayan insan,insan okuyabilir mi? Ne geçmişe üzül , ne gelecekten kork. "Akşam üstü bir yağmurla Uğra bana ben ölmeden"
Biz hep yaralı kuşlari sevdik Sevdikçe iyileştiler İyi oldukça uçup gittiler...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öyle mii
Allah iki insanı nedensiz yere asla bir araya getirmez. Ya imtihan Ya sevda Birine sabır , diğerine şükür gerekir..
Bazen hayatı cam kenarından sadece izlemek istiyorum..
sonsuza kadar uyumak istiyorum
Öyle midir ?
İşin doğrusu kuşlar kendilerine mutluluk sorusunu sormazlar.Mutluluğu yaşarlar.Her şey yolunda gittiğinde mutudurlar ; öylece ,basitçe .Dert etmemeyi bilmek mutluluğun başlangıcı değil midir zaten ?
Sayfa 108