Ayşe

Bir kerecik olsun, beni özlediğin için arasan...
Sayfa 197 - Everest·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Ben kin duymuyorum size. -Sahi mi? -Hiçbir şey duymuyorum. O yüzden barışmamızın bir anlamı olmaz. Benim için yoksunuz zaten.
Sayfa 197 - Everest·Kitabı okudu
Aradığın tam olarak nedir? Hatırlayamadıklarım.
Sayfa 95 - Everest·Kitabı okudu
Biliyor musun, insan bir müddet sonra özlemeye de alışıyor. Ne hazin ki, insan her şeye alışıyor.
Sayfa 94 - Everest·Kitabı okudu
Yaşamak, güneş parlamasa da güzeldi!
Sayfa 77 - Everest·Kitabı okudu